Cookie erbij? (Privacy statement)
Hallo2023! - FAQ
Klik om te bladeren
Klik om de Afterkrant van Hallo2023! te lezen
klik hier om de afterkrant als PDF te downloaden
Hallo2022!

Veelgestelde vragen

Inschrijven

Hoe moet ik mij inschrijven?

Op de site vindt u in de rechter bovenhoek twee buttons: één om in te loggen (als u zich al heeft aangemeld) en één om u in te schrijven als bezoeker van Hallo2023!.

Inschrijvingen van voorgaande edities van Hallo! zijn niet geldig voor Hallo2023!, maar de site zal bezoekers van vorig jaar wel 'herkennen' aan het e-mailadres. Het inschrijfformulier wordt dan automatisch ingevuld met de bij ons bekende gegevens.

Gratis toegang of betaald: Leden van de organiserende bedrijfsverenigingen hebben recht op één gratis toegangskaart per bedrijf. Hiervoor schrijft u zich in met het e-mailadres dat bij uw bedrijfsvereniging bekend is. In de website zijn de ledenlijsten van de organiserende bedrijfsverenigingen verwerkt zodat u op die manier herkend wordt als deelnemer met recht op gratis toegang.

Ook sponsoren en genodigden hebben gratis toegang. Alle overige bezoekers betalen € 25,- excl. BTW.

Waarom kan ik niet meerdere mensen inschrijven met één e-mailadres?

Elke deelnemer aan Hallo2023! wordt gekoppeld aan zijn/haar eigen e-mailadres. Dit is onder andere omdat de inlogcodes voor de website naar dat adres worden gestuurd. Ook bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord dient het e-mailadres natuurlijk wel uniek te zijn.

Ook speelt het e-mailadres een belangrijke rol bij het aanvragen en bevestigen van speeddates. De aanvragen moeten bij de juiste persoon aankomen en dat kan niet als bijvoorbeeld 3 deelnemers met hetzelfde adres zouden zijn ingeschreven. Andersom moet ook een bevestiging van een speeddate niet bij uw collega, maar bij u aankomen als u de speeddate heeft aangevraagd.

Inloggen of inschrijven, wat is het verschil?

Als u zich nog niet voor Hallo2023! heeft ingeschreven, gebruikt u de knop Inschrijven

Heeft u zich al wel ingeschreven voor Hallo2023! en heeft u de inlogcodes per e-mail ontvangen? Dan gebruikt u de knop Inloggen.

Inschrijvingen van voorgaande edities van Hallo! zijn niet van toepassing voor Hallo2023!.

Ik heb mij bij de vorige editie al ingeschreven voor Hallo!, moet ik nu alles opnieuw doen?

Ja en nee.

Inschrijvingen voor de voorgaande edities van Hallo! zijn voor Hallo2023! niet geldig. Elk jaar wordt door de deelnemende bedrijfsverenigingen opgegeven wie hun leden zijn (voor gratis toegang) en lang niet iedereen werkt nog steeds bij hetzelfde bedrijf, om maar even twee praktische redenen op te geven.

We hebben wél de gegevens van de deelnemers van de vorige editie bewaard, zodat u zich sneller kunt inschrijven als uw gegevens verder niet gewijzigd zijn. Schrijf u daartoe in met hetzelfde e-mailadres als vorige keer en het inschrijfformulier wordt automatisch ingevuld met de gegevens die u eerder opgegeven heeft.

Mijn e-mailadres wordt niet herkend

In de website zijn de ledenlijsten van de organiserende bedrijfsverenigingen verwerkt. Leden van de organiserende bedrijfsverenigingen hebben recht op één gratis toegangskaart per bedrijf. Hiervoor schrijft u zich in met het e-mailadres dat bij uw bedrijfsvereniging bekend is. 

Als u uw e-mailadres invoert en de site meldt dat dat adres niet bekend is, kan het zijn dat u niet het e-mailadres opgaf dat in de ledenlijst van uw bedrijfsvereniging is opgenomen, of dat de ledenlijst wellicht niet helemaal in orde was.  Neemt u in dat geval even contact op met de helpdesk van Hallo2023!.

Als wij geen e-mailadressen van uw organisatie in de aan ons verstrekte ledenlijsten kunnen vinden, kunt u zich helaas niet gratis inschrijven voor het evenement. U bent dan uiteraard nog steeds van harte welkom als betalend bezoeker. 

Ik heb een foutje gemaakt in het inschrijfformulier. Kan ik dat zelf aanpassen?

Jazeker! Als u zich heeft ingeschreven, krijgt u automatisch een e-mail met uw inloggegevens. Daarmee logt u in op de website, waarna u met de menu-optie " Mijn profiel " uw inschrijving kunt wijzigen. 

Ons secretariaat stuurt u een lijstje met deelnemers. Kan dat?

Jazeker, zolang het lijstje behalve namen, ook unieke e-mailadressen per persoon vermeldt. De inschrijving wordt dan door ons verzorgd. De betreffende deelnemers ontvangen hun inloggegevens vervolgens per e-mail op hun eigen e-mailadres.

Het is niet mogelijk meerdere personen op één e-mailadres in te schrijven.

Ik heb mij ingeschreven maar ik heb geen e-mail ontvangen met mijn wachtwoord

In de afgelopen jaren is ons gebleken dat dit nogal eens te maken kan hebben met een iets te ijverig spamfilter. Kijkt u dus vooral ook even in de map 'Ongewenst' in uw mailprogramma.

Let er ook goed op dat u bij de inschrijving alle 4 stappen doorloopt. Pas als u op uw scherm de letterlijke tekst "Inschrijving geslaagd, binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met de inloggegevens" ziet staan, is de inschrijving ook echt voltooid. Alleen dán wordt er een e-mail verzonden.

Is dat allemaal echt goed gegaan en heeft u desondanks geen e-mail ontvangen, dan helpen wij u graag verder. Klik hier!

Ik weet zeker dat ons bedrijf lid is van de bedrijfsvereniging, maar de site zegt dat ik moet betalen

Als u uw e-mailadres invoert en de site meldt dat dat adres niet bekend is, kan het zijn dat u niet het e-mailadres opgaf dat in de ledenlijst van uw bedrijfsvereniging is opgenomen, of dat de ledenlijst wellicht niet helemaal in orde was.  Neemt u in dat geval even contact op met de helpdesk van Hallo2023!.

Als wij geen e-mailadressen van uw organisatie in de aan ons verstrekte ledenlijsten kunnen vinden, kunt u zich helaas niet gratis inschrijven voor het evenement. U bent dan uiteraard nog steeds van harte welkom als betalend bezoeker. 

Inloggen

Inloggen of inschrijven, wat is het verschil?

Als u zich nog niet voor Hallo2023! heeft ingeschreven, gebruikt u de knop Inschrijven

Heeft u zich al wel ingeschreven voor Hallo2023! en heeft u de inlogcodes per e-mail ontvangen? Dan gebruikt u de knop Inloggen.

Inschrijvingen van voorgaande edities van Hallo! zijn niet van toepassing voor Hallo2023!.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u zich heeft aangemeld voor Hallo2023! maar u bent uw inloggegevens kwijt, stuur dan even een e-mail naar helpdesk@hallo2023.nl

Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik mij heb aangemeld

Neem in dat geval contact op met de helpdesk van Hallo2023! en vermeld daarbij uw naam en bedrijfsnaam, dan zoeken wij de gegevens er voor u bij. 

Ik heb mij ingeschreven maar ik heb geen e-mail ontvangen met mijn wachtwoord

In de afgelopen jaren is ons gebleken dat dit nogal eens te maken kan hebben met een iets te ijverig spamfilter. Kijkt u dus vooral ook even in de map 'Ongewenst' in uw mailprogramma.

Let er ook goed op dat u bij de inschrijving alle 4 stappen doorloopt. Pas als u op uw scherm de letterlijke tekst "Inschrijving geslaagd, binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met de inloggegevens" ziet staan, is de inschrijving ook echt voltooid. Alleen dán wordt er een e-mail verzonden.

Is dat allemaal echt goed gegaan en heeft u desondanks geen e-mail ontvangen, dan helpen wij u graag verder. Klik hier!

 

Mijn inlognaam of wachtwoord werkt niet

Als u de inloggegevens uit de e-mail kopieert, gebeurt het nog wel eens dat er onbedoeld een spatie wordt 'meegenomen'. In dat geval werkt het inloggen dus niet.

Om zeker te zijn dat u de exacte inloggegevens invoert, kunt u ze daarom het best gewoon intikken.

Als u problemen blijft ondervinden, neem dan even contact op met de helpdesk.

Speeddaten

Wat is speeddaten?

Eén van de leukste dingen van een netwerkbijeenkomst is het opdoen van nieuwe zakelijke contacten. Op een groot evenement valt dat niet altijd mee. Daarom kunt u op de Hallo2023!-website vooraf al zien wie er aanwezig zullen zijn en kunt u via de website een afspraak met die mensen maken. 

Tijdens het evenement zijn er drie momenten waarop speeddates van start gaan: 17:30 uur, 18:15 uur en 19:00 uur. In de zaal wordt duidelijk aangegeven waar het speeddaten plaatsvindt. Dit zal dit jaar weer in een aparte ruimte zijn.

Hoe regel ik een speeddate?
  • Zoek in de lijst van deelnemers naar de persoon die u tijdens Hallo2023! zou willen spreken.
  • Op diens profiel kunt u zien of die deelnemer nog beschikbaar is voor speeddates (maximaal 3 per persoon).
  • Is dat het geval, dan klikt u op de knop 'Aanvragen'.
  • Er wordt dan automatisch een e-mail gestuurd naar de beoogde gesprekspartner.
  • Uw gesprekspartner kan op de site op de pagina Mijn speeddates de afspraak met een muisklik bevestigen.
  • U krijgt vervolgens weer een e-mail met de bevestiging van uw speeddate.

Als een aanvraag door de beoogde gesprekspartner niet wordt bevestigd, vervalt de aanvraag automatisch na 24 uur. 

Kan ik met iedereen een speeddate aanvragen?

Sommige deelnemers hebben ons verzocht het speeddaten voor hen uit te schakelen. Met die deelnemers kunt u dus geen speeddate maken. 

Elke deelnemer kan in principe 3 speeddates hebben tijdens Hallo2023!. Zolang u en uw beoogde gesprekspartner nog 'vrij' zijn voor het speeddate-moment (er zijn er drie gedurende het evenement) kunt u een speeddate aanvragen.

De gevraagde partij kan een speeddate-aanvraag ook weigeren. In dat geval ontvangt u dus ook geen bevestiging per e-mail en is de speeddate niet ingepland.

Gaat een speeddate altijd door?

Een speeddate is pas definitief ingepland als beide partijen instemmen met de afspraak. Als u een speeddate heeft aangevraagd en niet binnen 24 uur een bevestiging van de andere partij heeft ontvangen, is de speeddate-aanvraag automatisch vervallen.

Hoe weet ik of een speeddate doorgaat?

Een speeddate is pas definitief ingepland als u na uw speeddate-aanvraag een e-mail ontvangt waarin wordt gemeld dat de andere partij de aanvraag heeft geaccepteerd.

De aanvraag vervalt automatisch als u die bevestiging niet binnen 24 uur per e-mail heeft ontvangen.

Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat iemand met mij wil spreken. Wat moet ik doen?

Als u een gesprek met de genoemde persoon ook een goed idee vindt, logt u in op de website en gaat u naar de pagina Mijn Speeddates. Daar ziet u de speeddate-aanvraag uit de e-mail ook weer vermeld staan. Klik op de knop Bevestigen. Er wordt dan automatisch een e-mail verzonden naar de andere partij dat u akkoord bent met de afspraak.

Als u een gesprek met de genoemde persoon niet zo ziet zitten, hoeft u niets te doen. De aanvraag verloopt automatisch na 24 uur.

Ik heb een speeddate-aanvraag ontvangen per mail, maar op de site zie ik die aanvraag niet staan. Hoe kan dat?

Een speeddate-aanvraag blijft maximaal 24 uur "open" staan. Als u niet binnen die periode reageert, verloopt de aanvraag automatisch. Mogelijk heeft u de mail enkele dagen na de aanvraag pas onder ogen gekregen en is de aanvraag dus al verlopen.

Betaling (voor bezoekers die geen lid zijn van de bedrijfsvereniging)

Ons bedrijf kan niet met iDEAL betalen.

Betaling voor de toegangskaart van Hallo2023! kan uitsluitend via iDEAL. Wij realiseren ons dat iDEAL-betalingen niet bij alle zakelijke rekeningen mogelijk zijn. Om dit te omzeilen, kunt u de betaling vanaf een privérekening verrichten en die vervolgens bij het bedrijf declareren.

Mijn boekhouder wil een factuur voor de betaling van de toegangskaart

Op het toegangsbewijs dat u na betaling kunt afdrukken, worden de betaalgegevens uitgebreid vermeld, inclusief een BTW-opgave. Daarbij is het toegangsbewijs genummerd en gedateerd en voldoet daarmee aan de voorwaarden om als factuur/kwitantie te dienen in uw boekhouding.

Het toegangsbewijs kan meerdere malen worden afgedrukt, zodat u één kopie in uw administratie kunt verwerken en één exemplaar kunt meenemen naar het evenement.

    

ontwerp: TdH [strategy+creation]
realisatie: Netweters
© Hallo2023!
Wijzig cookie-instellingen